Czy jesteś przygotowany na wygraną?

Czy jesteś przygotowany na wygraną? Rozwój staż kosmetycznej wynika spośród jasności, skupienia, dyscypliny i odwagi, ażeby zobaczyć, dokąd są problemy a zaradzić je.

Dlaczego? Ponieważ nie jest dozwolone zaradzić tego, czego się nie wie. Nie możesz też karmić http://www.foit.pl głowy w piasek natomiast robić tego, co furt robiłeś, ponieważ zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest po tej stronie brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od czasu większej liczby pacjentów a zysków? Czy wiesz, czy wprost przeciwnie zgadujesz?

Czy jesteś pewien, że to jest to, azali jest coś innego, iż jest uszkodzony, iż nie wiesz o lub nie dawny skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, by skoncentrować się na tym, co jest najważniejsze gwoli Twojej praktyki i Twoich przychodów, aby rosły.

Wystarczy kontrować „tak” względnie „nie” na poniższe pytania, ażeby sprawdzić, azaliż jesteś ustawiony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dzisiaj na kanałach multimedialnych a chcą informacji w taki sposób, w który chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą badać Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą spoglądać Twoje zdjęcia i filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl oglądać Twój taniec na TikTok – żartując, wszak wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą odczytywać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą przeszukać Twoją stronę internetową z dokładnością do jednego zęba.

Potrzebujesz w związku z tym strategii tworzenia natomiast dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, gdzie mogą znajdować się potencjalni pacjenci, ażeby wydostać ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o multum wewnątrz drogie, żeby robić dobrą prasę dzisiaj oraz nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą znajdować się niedokładne, gdy dowiadujemy się:

Recepcjonista w żadnym wypadku nie zapytał dzwoniącego, w który sposób dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na zupa rozwijane początek skierowania, dlatego że platforma komputerowy nie pozwolił jej toczyć się bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste dyscyplina na formularzu przyjęcia pacjenta zaś pies z kulawą nogą go nie zapytał
Lub chory powiedział „internet”, podczas gdy zapytany przy użyciu telefon, pomimo tego potem, podczas gdy odwiedza http://www.zdancewicz.pl natomiast staje się bardziej komfortowe, pani otwiera się, że tak to był przyjaciel, który skierował ją w istocie białogłowa googled ciebie, poszedł aż do witryny, natomiast z kolei IG stwierdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie próbować na internetowych prowadzi, bo są one za bardzo zajęci ewentualnie nie sądzę, iż są one dobrej jakości prowadzi, wobec tego po co zawracać sobie głowę
Lub niektórzy załoga praktyki rozpoznawać dni w przyszłości natomiast aż do tego czasu ołowiu wzrosła zimna bądź ich konkurenci nuże osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jako naczelny ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, więc wypada systemu, żeby skoczyć na tych przewodów natychmiast, kiedy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne prawdopodobny chory ma spośród praktyką jest brane nazbyt nieco w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci zupełnie nie zamierzają się spośród Tobą spotkać, o ile nie mogą chybić recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, żeby być postrzegane jak najlepsze, pomimo tego nie na tak wiele na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, potencjalny pacjent sprawdził swoją stronę internetową tudzież jest podekscytowany, iżby związać się spośród tobą, jakkolwiek w dalszym ciągu zmienia zdanie, dzwoniąc aż do biura.
Mogli dochrapać się automatyczną sekretarkę lub irytujące drewno telefoniczne czy też indyferentny recepcjonista, kto nie przeszkadza złącze spośród rozmówcą.

Mój agregat oraz ego robimy mystery shopping od czasu nad 20 lat tudzież oto, co wiem na pewno… KAŻDA biegłość może posłużyć się z http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I lecz dlatego, że przeszkolono ich raz, nie oznacza, że pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą być monitorowane, skrypty muszą stanowić przestrzegane i odpowiedzialność musi istnieć w miejscu, wobec tego jederman aparat telefoniczny jest obsługiwany profesjonalnie.