Jak zwerbować potencjalnego pacjenta do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki przypadkiem być frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, finanse i wysiłek w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl przez drzwi, przecież nadmiernie wielu z nich nie zarezerwować z jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy to konkurencja? Czy owo twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży z wykorzystaniem 20 lat tudzież pisząc książkę na ten temat, jest to…

Powodem nr 1, w celu którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, iż nie czują więzi.

Dobra informacja jest taka, iż możesz ów problem dość bez trudności poprawić, by powiększyć swój współczynnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co właściwie w samej rzeczy kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, szczęście natomiast miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, iż chcą zostać konkurencyjni na rynku, wyglądać lepiej teraz, podczas gdy są dopiero co upieczonymi singlami, wybierają się na zjazd klasowy i chcą wzbudzić nienawiść obok starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, iż twój pacjent kosmetyczny chce gdybać się lepiej – kropka! Wierzą, że zdrowszy powierzchowność sprawi, iż poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą lecz wynaleźć odpowiedniego chirurga, kto im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz zająć się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami i rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – że uzyskasz dobry wynik, blisko minimalnym bólu a dyskomforcie, natomiast że jego trwanie ulegnie poprawie.

Zajmujesz się tym samym uczuciami. Pacjent ładny chce się czuć wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, znaczący tudzież szanowany. Chce wiedzieć, iż zależy Ci na nim w charakterze na osobie tudzież że dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani spośród życzliwością tudzież szacunkiem i, szczerze mówiąc, jeśliby nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć odkąd Ciebie zaś Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą do Twojego konkurenta, jaki potraktuje ich lepiej, tudzież oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się utożsamiać z Tobą zaś Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, iż prawdopodobny pacjent poczuje się dobrze, aktualny i komfortowy, a plus uchwycenie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od budowania rapportu na przestrzeni pierwszej pertraktacje telefonicznej spośród pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, ażeby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, wytrawny a przeszkolony w używaniu tonu głosu zaś strategicznych skryptów, żeby „doprowadzić” rozmówcę aż do zarezerwowania konsultacji spośród Tobą.

W przeciwnym razie, jeśliby nie być może http://www.suchcicki.pl pokonać za sprawą recepcjonistę, w żadnym wypadku nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się nasamprzód przedstawić, oraz od tego czasu nauczyć się imienia dzwoniącego, ażeby mogła go bawić się z wykorzystaniem pełny okres trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi tudzież sprawia, iż pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi egzystować także wprawiony w zadawaniu konkretnych pytań i uzyskanie odpowiedzi od chwili rozmówcy, który przenosi je aż do harmonogramu konsultacji z tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich gdy procedura, którą są zainteresowani, i następny poręka ich, że jest owo nader popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich bardziej swobodnie.

Twój recepcjonista musi stanowić dodatkowo wytrawny w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu przekazać go aż do nich.

Na przykład, dysponować recepcjonista konwersji wcześnie, oferując możliwość dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są w przyszłości dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą aż do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt mnogość czasu pomiędzy tym, podczas gdy dyskutant dotarł aż do Ciebie, oraz tym kiedy przypadkiem Cię odwiedzać jest niebezpieczne. Mogą bez trudności kontynuować procedura swoich konkurentów, którzy mogą ulokować scenariusz rozmówcy lepiej bądź omówić spośród przyjaciółmi, którzy mówią im z niego natomiast no tak dalej.

Wypełnij ten trwanie opóźnienia natomiast zostać w kontakcie spośród potencjalnym pacjentem aż do budowania zaufania, w toku podczas gdy oni czekają na ich konsultacji spośród tobą.

Miej strukturę w miejscu, gdzie „kapie” informacji do nich tak, że są podekscytowani o pokazując się zastać się z tobą osobiście.

Na przykład, kiedy wręcz przeciwnie zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą ewentualnie cyfrowo urzędowy pakiet informacyjny w celu pacjentów, jaki zawiera list od chwili Ciebie zaś odręczny komentarz od czasu koordynatora pacjentów, jaki cieszy się na spotkanie spośród nimi. Dołącz konkretne informacje na idea procedury, którą są zainteresowani, swoje referencje tudzież zdjęcie, biografię biura zaś personelu, zasady a wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR spośród linkiem do swojego kanału YouTube, aby mogli „zobaczyć” cię w charakterze autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje oraz opinia od momentu innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki z linkami aż do konta Instagram, aby zobaczyć poprzednio / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyniuchać się tak, prawie już Cię poznał zaś pozycjonuje Cię w charakterze eksperta. W ten metoda pojawiają się one w znacznym stopniu z większym natężeniem gotowy, tak aby rzec „tak” do Ciebie.