Praktyki od chwili dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good owo Great” Jima Collinsa.

Jest owo publikacja o zarządzaniu, która wyjaśnia, z jakiej przyczyny niektóre firmy dokonują skoku od dobrego do wielkiego… zaś inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, tymczasem jest pewien rozdział, który jest tak apropos naszej branży, iż chciałem się nim z wami podzielić tudzież nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, pomimo tego oto jego sedno:

Dobre aż do wielkich transformacji notorycznie wyglądają podczas gdy dramatyczne wydarzenia gwoli tych, którzy obserwują z zewnątrz, jednak są w gruncie rzeczy organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają przez długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, iż nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej czy też szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre tudzież wielkie firmy podążały wewnątrz przewidywalnym wzorcem budowania oraz przebijania się, jaki wymaga wysiłku, aby się rozkręcić, podczas gdy ciężkie koło zamachowe; jednakże gdy natychmiast się rozkręci, nabiera rozpędu tudzież trafia w paragraf przełomowy, który staje się nie aż do zatrzymania natomiast przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale większa część firm działa wedle innego schematu… supeł zagłady.

Zamiast kumulować impet, starają się nie uwzględnić bieg budowania a nuże przeskoczyć aż do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, aliści krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, skoro nie udaje im się zdołać zachować spójnego kierunku, w takim razie próbują innej krótkoterminowej taktyki, tak aby trwać natychmiastowe rezultaty oraz z większym natężeniem rozczarowujące wyniki zdarzają się dla dalszego rozczarowania, i w tej chwili są w pętli zagłady zaś zmierzają do katastrofy.

To samo historia się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne względnie przeciętne praktyki gonią w środku krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, kapitał a zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być przypadkiem jest to firma internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, czy też katalogów, względnie mediów społecznościowych.

Próbują czegoś z wykorzystaniem łysek albo dwa, nie podoba się wyniki, w następstwie tego skaczą spośród tego do innej strategii obiecując stanowić świętym Graalem.

Ale przenigdy nie pozostają wystarczająco długo, ażeby być w użyciu jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest z doborem pacjentów.

Wiele pragmatyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta weto pacjenta kosmetycznego, jaki byłby wart 10x ich początkowej inwestycji, jeżeli pomieścić odwzorowanie w miejscu, żeby je pielęgnować, skutkiem tego dosłownie stają się praktyki „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi biegłość odnosząca sukcesy, tak aby wichrzyć się się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji natomiast utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy tudzież siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki zaś dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie natomiast NIE zmieniają kierunku dla krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które przez cały czas się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani a w największym stopniu dochodowi pacjenci kosmetyczni; w następnej kolejności określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych aż do nich. Wiążą się, kształcą tudzież budują ufność spośród tym pacjentem nim spotkaniem spośród nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta spośród praktyką odkąd pierwszego telefonu, który wykonują, ażeby umówić się na wizytę, do wizyty, konsultacji i dalszych działań. Dają pacjentowi doświadczenie WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, że pacjent, by powrócić, recenzja, odnoszą się tudzież użyczać na własnych platformach społecznych, w związku z tym inni potencjalni pacjenci odkrywają cię zaś pokonać przez swoje procesy, i oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się oraz akcji na społecznych wobec tego więcej pacjentów poczynić owo samo i właściwie potem i w istocie dalej.

Więc w tym momencie masz tok oraz schemat, kto buduje rozpęd, dlatego masz nieporuszony ciek pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To nigdy nie było ważniejsze niż teraz, ażeby Twoja wprawa działa podczas gdy przyzwoicie naoliwiona maszyna, która prawdopodobnie uchować się burze konkurencji zaś COVID i byle co innego przychodzi na lokalny sposób.

Skontaktuj się ze mną, jeżeli mógłbyś wykorzystać spośród pomocy w tym zakresie. Pracuję spośród chirurgami plastycznymi od 20 lat oraz mogę zaoszczędzić Ci ogrom czasu, pieniędzy natomiast kłopotów.