Stres żart pewien w pracy chirurga plastycznego

Nie ma znaczenia, azaliż jesteś w praktyce 5 lat bądź 20 lat … Stres nr 1 jak chirurg adaptujący się jest znalezienie solidnego kanału przyciągania pacjentów, na którym wolno polegać, ażeby odwrócić nowych pacjentów.
Nic innego nie ma znaczenia. Nie http://www.cwikowski.pl twoje nowe biuro, nowy laser, jednakowoż pozorny koordynator.

Jeśli nie masz pacjentów kosmetycznych mówiąc ściśle mówiąc do Ciebie i dając ci pieniądze, jesteś w tarapatach.

Pomyśl o pacjentach kosmetycznych kiedy o tlenie. Kiedy masz sztywny napływ pacjentów kosmetycznych, którzy mówią „tak”, oddychasz spośród łatwością.

W przeciwnym razie, respiracja jest odcięte oraz nie przeżyjesz długo.

A owo w życiu się nie kończy. Niepokój. Nawet jeśli masz zarezerwowane terminy, azali nie czekasz, aż spadnie pozostały but?

Studnia była na wyczerpaniu, oraz chwilowo jest sucha.

Z DRUGIEJ STRONY…

Kiedy masz pewny system przyciągania pacjentów na miejscu, oddychasz spokojnie.

Jeśli Twój architektura składa się z wydawania tysięcy dolarów każdego miesiąca na reklamę, owo jest to http://www.drazyk.pl część planu, wszak nie całkowity plan.

Łatwiejszym sposobem jest permisja istniejącym pacjentom, by przynieśli Ci nowych pacjentów, w kreatywny sposób.

To nie na odwrót wysoce zmniejsza wydatki na reklamę nowych pacjentów, natomiast dodatkowo zwiększa retencji pacjentów, co jest niesłychanie dobrą rzeczą.

Dlaczego?

Ponieważ poleceni pacjenci mają przewyższający współczynnik konwersji aniżeli „obcy pacjenci internetowi”. Poleceni pacjenci wydają również więcej na transakcję oraz są w wyższym stopniu skłonni aż do powrotu, w związku z tym ich wartość w całym okresie życia jest w znacznym stopniu większa http://www.pietrusiewicz.pl.

To sprawia, że programy polecania pacjentów są najbardziej opłacalną i lukratywną strategią marketingową, jaką Twoja biegłość być może zastosować.

Przy okazji, możesz się krocie przyuczyć patrząc na to, jak inne branże wykorzystują programy poleceń do rozwoju swoich firm. Oto parę spośród nich:

1. PayPal. Oni dosłownie rozdawał darmowe pieniądze, a owo działało kapitalnie dla nich. I to było przed social media!
2. Airbnb. Pojedynczy eksploatator w Chinach doprowadził aż do tysięcy zapisów oraz setek rezerwacji w ciągu jednego miesiąca.
3. Uber. Mieli wyjątkową alternatywa prowadzenia wielu programów polecających zarazem – tak jak dla użytkowników, gdy natomiast http://www.ograbek.pl w celu kierowców.
4. $1,000 podobnie jak dla zwolennika gdy i przyjaciela, spośród całkowicie niezłą listą gwiazd!
5. Amazon Prime. Prawdopodobnie niejaki spośród w najwyższym stopniu intensywnie wykorzystywanych programów poleceń w ostatnim czasie.
6. Kiedy pierwsza kierunek Internetu decyduje się pobudzić program polecający, warto się temu przyjrzeć.

Oczywiście, nie zamierzasz opłacać gotówką w środku skierowania pacjentów ze względu na kwestie podziału opłat, wszelako nie jest to powód, aby zamknąć osobisty szare komórki do programu polecającego.

Może nie wolno opłacać w ciągu skierowania bezpośrednio, podczas gdy inne firmy mogą, natomiast na http://www.frymus.pl niechybnie można polepszać swoją praktykę strategicznie oraz etycznie, zatem powinno się mieć kategoryczny umysł.

Program poleceń jest celowym, systematycznym sposobem zachęcania pacjentów do polecania cię innym.

Ale nie możesz „mieć nadziei”, iż Twoi obecni pacjenci będą trąbić o Tobie.

Pomiędzy ich gorączkowym harmonogramem pracy i niekończącą się listą obowiązków społecznych i rodzinnych, Twoja podejście marketingowa jest ostatnią rzeczą, o której myślą.

Musisz dlatego sprawić, żeby to oni o niej pomyśleli i sprawić, żeby przebieg polecania był w celu nich gdy najłatwiejszy, z racji w jakim celu Twoi lojalni pacjenci staną się największymi zwolennikami Twojej marki.

CO DECYDUJE O DOBRYM PROGRAMIE POLECEŃ?

Aby oprogramowanie poleceń miał możliwy prestiż na awans Twojego gabinetu kosmetycznego, muszą znajdować się następujące kluczowe elementy:

– Łatwy aż do zrozumienia w celu pacjentów
– Prosty w obsłudze w celu personelu
– Zniewalający, tymczasem opłacalny
– Łatwy aż do śledzenia wyników
– Zabawny a skupiony na pacjentach, oraz nie na Tobie